منتدى الايدي الذهبية
دعوه للانضمام لاسره منتدانا الحبيب
عزيزى الزائر الكريم.... زيارتك لنا أسعدتنا كثيرا....
ولكن لن تكتمل سعادتنا الا بانضمامك لاسرتنا لذا نرجو منك التسجيل
لتصبح من أسره منتدانا المتواضع منتدى الايدي الذهبيه ........




 
البوابةالرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكل اعضائنا وزوارنا نتمنى أن تجدوا معنا اجمل صحبه دنيا ودين

شاطر | 
 

 كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


عدد المساهمات : 374
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء سبتمبر 18, 2012 9:36 am




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


عدد المساهمات : 1003
تاريخ التسجيل : 25/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء سبتمبر 18, 2012 6:56 pm

سبحانك اللهم وبحمدك سبحان الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
رورو
عضوه ذهبيه نشيطه
عضوه ذهبيه نشيطه


عدد المساهمات : 164
تاريخ التسجيل : 10/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الأربعاء سبتمبر 19, 2012 10:03 am

صباح الفل والياسمين ع احلى منتدى واجمل عضوات
اللهم بارك لنا ف هذا اليوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


عدد المساهمات : 374
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين سبتمبر 24, 2012 11:07 am



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رودى
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 24/05/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين أكتوبر 01, 2012 1:25 am

السلام عليكم وحشتونى يا احلى منتدى عارفه وهرد عليطى
بقالى كتيييييييييييييييييييييييييييير غايبه كل ما ادخل مش لاقيه حد وهفنى الشوق قلت امر على الاحباب لقيت ما شاء الله ايه النور ده والمواضيع الهايله دى ربنا يبارك ويارب دايما للامام

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


عدد المساهمات : 1003
تاريخ التسجيل : 25/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين أكتوبر 01, 2012 1:42 am

رودى كتب:
السلام عليكم وحشتونى يا احلى منتدى عارفه وهرد عليطى
بقالى كتيييييييييييييييييييييييييييير غايبه كل ما ادخل مش لاقيه حد وهفنى الشوق قلت امر على الاحباب لقيت ما شاء الله ايه النور ده والمواضيع الهايله دى ربنا يبارك ويارب دايما للامام


يا حبيبي انتى اللى وحشتينا
ايه النور ده والكلام الحلو ده
نورتينا واوعى تغيبي عننا تانى 5
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
ماما ايمان
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 27
تاريخ التسجيل : 01/10/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين أكتوبر 01, 2012 5:11 pm

مساء الجمال علي عيونكم حبايبي


انا جديده وعايزة اتعرف عليكم


وان شاء الله نكون صحبه صالحه في الله


بس الاول نخلص النيه علي اننا نجتمع علشان ذكر الله والعباده والتفكر



هتقولولي ازاي


اقولكم

ذكر الله والتسابيح تكون دايما علي لساننا


كمان حاجه تانيه مهمه احنا بنشتغل كروشيه واعمال يدويه كتير ايه رايكم اننا لما نيجي نشتغل نذكر الله يعني في كل غرزة

تعمليها سبحي ربنا


احمديه كبريه اي تسبيح ييجي علي لسانك

منها تاخدي حسنات كتير ومنها ان الشغل يبقي فيه بركه

ايه رأيكم [b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


عدد المساهمات : 374
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين أكتوبر 08, 2012 12:34 am

عاشقة الفردوس كتب:


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


عدد المساهمات : 1003
تاريخ التسجيل : 25/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الإثنين أكتوبر 08, 2012 1:06 am

جزاكى الله خيرا اختى ماما ايمان
تذكره حلوه والله ساعات كنت بعملها

ربنا يجمعنا على الخير يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
ماما ايمان
عضو جديد
عضو جديد


المزاج :

عدد المساهمات : 27
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 01/10/2012
العمر : 54

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء أكتوبر 09, 2012 3:57 pm

مساءكم عسل وشهد مكرر حبايب قلبي
ياريت نتعرف كلنا علي بعض

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


المزاج :
المهنه :

عدد المساهمات : 1003
نقاط : 1880
تاريخ التسجيل : 25/12/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء أكتوبر 09, 2012 6:41 pm


اهلا بيكى يا ماما ايمان

انا يا ستى هبه ابراهيم ومن الاسماعيليه بمصر لكنى عايشه الوقتى بالرياض مع زوجى
دكتوره بيطريه وشغلى الشخصي الكروشيه والاعمال اليدويه وده الموقع بتاعى
بس كده يا قمر

وانتى يا جميل


كل سنه وانتم طيبين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
ماما ايمان
عضو جديد
عضو جديد


المزاج :

عدد المساهمات : 27
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 01/10/2012
العمر : 54

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء أكتوبر 09, 2012 8:19 pm

dr.heba كتب:

اهلا بيكى يا ماما ايمان

انا يا ستى هبه ابراهيم ومن الاسماعيليه بمصر لكنى عايشه الوقتى بالرياض مع زوجى
دكتوره بيطريه وشغلى الشخصي الكروشيه والاعمال اليدويه وده الموقع بتاعى
بس كده يا قمر

وانتى يا جميل


مساءك معطر بذكر الله حبيبه قلبي دكتورة هبه
انا اتشرفت بمعرفتك واهلا بيكي وبكل اهل الاسماعيليه الطيبين
ربنا يباركلك في زوجك وحياتك كلها

بس انا شايفه ان الكروشيه بعيد كل البعد عن دراستك ومهنتك فهل هي هوايه ولا ايه


بالنسبه ليا انا اسمي ايمان من المنصورة كنت مدرسه ابتدائي بس استقلت من شغلي وتفرغت لبيتي ومملكتي
هوايتي اشغال الابرة عموما والخياطه وخصوصا خياطه البراقع والستائر
عندي هوايات كتير بصراحه انتي عارفه المثل اللي بيقول سبع صنايع والبخت الحمد لله مش ضايع

واي حاجه عايزة تعرفيها قوليلي وانا تحت امرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


المزاج :
المهنه :

عدد المساهمات : 1003
نقاط : 1880
تاريخ التسجيل : 25/12/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الأربعاء أكتوبر 10, 2012 10:48 pm

ربنا يخليكى يا ايمان يا عسل
ربنا يباركلك في البيت يارب وفي عيالك وزوجك
انا والله عارفه انه بعيد عن بيطرى بس زيك سبع صنايع
يعنى هتلاقينى كاتبه على شغلى هبه شاعره ليه
لانى شاعره بس صغيره وبكتب قصايد وبكتب قصص وكلام زى ده من قبل الكروشيه
من زمان وانا في اعدادى
وكمان برسم واخدت جوايز فيها

يعنى سيبك انتى اهم حاجه انى الواحد يضيع وقته في حاجه بيحبها وكويسه


كل سنه وانتم طيبين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


المزاج :

عدد المساهمات : 374
نقاط : 500
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الخميس أكتوبر 11, 2012 9:41 am





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما ايمان
عضو جديد
عضو جديد


المزاج :

عدد المساهمات : 27
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 01/10/2012
العمر : 54

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الخميس أكتوبر 11, 2012 1:42 pm

dr.heba كتب:
ربنا يخليكى يا ايمان يا عسل
ربنا يباركلك في البيت يارب وفي عيالك وزوجك
انا والله عارفه انه بعيد عن بيطرى بس زيك سبع صنايع
يعنى هتلاقينى كاتبه على شغلى هبه شاعره ليه
لانى شاعره بس صغيره وبكتب قصايد وبكتب قصص وكلام زى ده من قبل الكروشيه
من زمان وانا في اعدادى
وكمان برسم واخدت جوايز فيها

يعنى سيبك انتى اهم حاجه انى الواحد يضيع وقته في حاجه بيحبها وكويسه


ماشاء الله لاقوة الا بالله
لالاااا احنا مش قدك بقي يادكتورة هبه
شعر ورسم وجوايز ماشاء الله
ربنا يحفظك وسعد قلبك حبيبتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


المزاج :
المهنه :

عدد المساهمات : 1003
نقاط : 1880
تاريخ التسجيل : 25/12/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الخميس أكتوبر 18, 2012 1:53 am

ربنا يخليكى يا ماما ايمان
والله حاجات كده بس مش جامده اوى يعنى
Rolling Eyes Rolling Eyes


كل سنه وانتم طيبين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


المزاج :

عدد المساهمات : 374
نقاط : 500
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الأحد أكتوبر 28, 2012 7:20 pm


أخواتى فى الله وحبيباتى وجميع زوار منتدانا الذهبى





يارب ينعاد العيد على الجميع بالخير واليُمن والبركات

ويارب يكرمنا بزياره بزيارة بيته الحرام

أسعدك الله الجميع بما يحب ويرضى



]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


المزاج :

عدد المساهمات : 374
نقاط : 500
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء نوفمبر 13, 2012 6:59 am



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سوزان
عضو جديد
عضو جديد


المزاج :
المهنه :
عدد المساهمات : 4
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 13/11/2012
العمر : 57
المزاج المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء نوفمبر 13, 2012 7:28 pm














أولا أنا سعيده جدا لاني انضميت ليكم رغم اني شايفه صعوبه شويه في كيفية
التعامل مع المنتدى هنا لكن المهم اني سعيده معاكم وأحب أهني هبه
وأهني كل العضوات بالمنتدى ان شاء الله ونجتهد ونعمل على روقيه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سوزان
عضو جديد
عضو جديد


المزاج :
المهنه :
عدد المساهمات : 4
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 13/11/2012
العمر : 57
المزاج المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء نوفمبر 13, 2012 7:37 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.heba
Admin
Admin


المزاج :
المهنه :

عدد المساهمات : 1003
نقاط : 1880
تاريخ التسجيل : 25/12/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   الثلاثاء نوفمبر 13, 2012 10:42 pm

شكرا ليكى اختى جدا

ومتشكره اوى اوى على التهنئه الحلوه دى
ربنا يجازيكى خير يارب


كل سنه وانتم طيبين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
dr.heba
Admin
Admin


المزاج :
المهنه :

عدد المساهمات : 1003
نقاط : 1880
تاريخ التسجيل : 25/12/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   السبت فبراير 23, 2013 1:09 am

رورو كتب:
ﻻ اله اﻻ الله


كل سنه وانتم طيبين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://goldenhandmade.forumarabia.com
عاشقة الفردوس
مشرفه
مشرفه


المزاج :

عدد المساهمات : 374
نقاط : 500
تاريخ التسجيل : 25/08/2012

مُساهمةموضوع: رد: كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه   السبت مارس 02, 2013 2:45 pm

وحشتونى كثير

يارب ما يحرمنى منك اخواتى فى الله
لقلوبكم التحيه





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كل ما تدخلى افتكرينا بسلام او كلمه حلوه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الايدي الذهبية :: المنتدى العام :: الشات الذهبي-
انتقل الى: